Verzending & bezorging

Wij versturen alle orders met PostNL & Hermes.

Voor 14:00 uur besteld, is dezelfde werkdag verzonden. Bestel je in het weekend? Dan verzenden wij jouw pakketje op de maandag.
* Onze werkdagen zijn elke maandag t/m vrijdag. 

Nederland (PostNL)

Levertijd
Voor 14:00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €49,99 bij orders onder dit bedrag rekenen wij €3,50 verzendkosten voor Nederland.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een PostNL-servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.
Let op: Het is niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een pakketpunt van DHL, DPD of een andere postservice. Ook als je het adres van zo’n pakketpunt invult als afleveradres, wordt het pakket geweigerd omdat zij geen PostNL-pakketten accepteren. In dat geval komt het retour naar ons. Wil je het pakket opnieuw laten verzenden? Dan rekenen we (opnieuw) verzendkosten. Kies je ervoor om de bestelling te laten crediteren in plaats van opnieuw te verzenden, dan worden de oorspronkelijke verzendkosten ingehouden op het terug te storten bedrag. De verantwoordelijkheid voor het correct invullen van het afleveradres ligt bij de klant.

België (PostNL)

Levertijd
Voor 14:00 uur besteld, is binnen 1-2 werkdagen in huis. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €49,99 bij orders onder dit bedrag rekenen wij €4,99 verzendkosten voor België.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een PostNL-servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.
Let op: Het is niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een pakketpunt van DHL, DPD of een andere postservice. Ook als je het adres van zo’n pakketpunt invult als afleveradres, wordt het pakket geweigerd omdat zij geen PostNL-pakketten accepteren. In dat geval komt het retour naar ons. Wil je het pakket opnieuw laten verzenden? Dan rekenen we (opnieuw) verzendkosten. Kies je ervoor om de bestelling te laten crediteren in plaats van opnieuw te verzenden, dan worden de oorspronkelijke verzendkosten ingehouden op het terug te storten bedrag. De verantwoordelijkheid voor het correct invullen van het afleveradres ligt bij de klant.

Duitsland (Hermes)

Levertijd
Voor 14:00 uur besteld, is binnen 2-3 werkdagen in huis. Het pakket wordt aan de Duitse grens overhandigd van PostNL aan Hermes. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €49,99. Bij orders onder dit bedrag rekenen wij €4,99 verzendkosten voor Duitsland.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een Hermes-servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.
Let op: Het is niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een pakketpunt van DHL, DPD of een andere postservice. Ook als je het adres van zo’n pakketpunt invult als afleveradres, wordt het pakket geweigerd omdat zij geen Hermes-pakketten accepteren. In dat geval komt het retour naar ons. Wil je het pakket opnieuw laten verzenden? Dan rekenen we (opnieuw) verzendkosten. Kies je ervoor om de bestelling te laten crediteren in plaats van opnieuw te verzenden, dan worden de oorspronkelijke verzendkosten ingehouden op het terug te storten bedrag. De verantwoordelijkheid voor het correct invullen van het afleveradres ligt bij de klant.

Oostenrijk (Hermes)

Levertijd
Voor 14:00 uur besteld, is binnen 3-5 werkdagen in huis. Het pakket wordt aan de grens overhandigd van PostNL aan Hermes. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €75 bij orders onder dit bedrag rekenen wij € 5,99 verzendkosten voor Oostenrijk.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een Hermes-servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.
Let op: Het is niet mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een pakketpunt van DHL, DPD of een andere postservice. Ook als je het adres van zo’n pakketpunt invult als afleveradres, wordt het pakket geweigerd omdat zij geen Hermes-pakketten accepteren. In dat geval komt het retour naar ons. Wil je het pakket opnieuw laten verzenden? Dan rekenen we (opnieuw) verzendkosten. Kies je ervoor om de bestelling te laten crediteren in plaats van opnieuw te verzenden, dan worden de oorspronkelijke verzendkosten ingehouden op het terug te storten bedrag. De verantwoordelijkheid voor het correct invullen van het afleveradres ligt bij de klant.

Europa overig (PostNL)

Levertijd
Voor 14:00 uur besteld, is dezelfde werkdag verzonden. Kijk voor de specifieke levertijd naar jouw bestemmingsland hier. Via de track & trace en in de PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €150. Bij orders onder dit bedrag rekenen wij €9,95 verzendkosten voor heel Europa (excl. Zwitserland).

Zwitserland & buiten Europa (PostNL)

Levertijd
Voor 14:00 uur besteld, is dezelfde werkdag verzonden. Gaat jouw pakket naar Zwitserland? Dan ontvang je jouw bestelling binnen 3-4 werkdagen. Kijk voor de specifieke levertijd naar andere bestemmingslanden hier. Via de track & trace en in de PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten voor landen buiten europa zijn variabel. Deze kun je berekenen in je winkelmand.

Overig

Verzend- of bezorgdatum aanpassen
Komt een andere verzend- of bezorgdatum beter uit? Geen probleem! Geef dan de gewenste verzenddatum door bij het kopje 'opmerkingen' in het bestelproces of wijzig achteraf de bezorgdatum via de PostNL of Hermes track en trace pagina.

Verzendadres aanpassen
Heb je het verkeerde verzendadres doorgegeven en is jouw pakket nog niet afgegeven bij PostNL? Neem dan direct contact met ons op en geef het juiste adres aan ons door. Is jouw pakket al onderweg? Dan kunnen wij het adres helaas niet meer wijzigen. Bij PostNL of Hermes kun je er nog voor kiezen om de zending te laten bezorgen bij een servicepunt.
Let op: je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het invullen van een juist verzendadres. 

Niet thuis?
Bezorger gemist? Kan gebeuren! Je ontvangt een e-mail én/of een berichtje van PostNL of Hermes waar je pakket is. Vaak wordt een pakket afgegeven bij de buren óf bij een servicepunt in de buurt.

Bestelling defect of niet compleet aangekomen?
Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zullen samen met jou tot een oplossing komen. Klik hier voor alle contactgegevens