Verzending & bezorging

Wij versturen alle orders met DPD.

In sommige gevallen versturen we jouw bestelling met PostNL, afhankelijk van het bestemmingsland.

Op werkdagen verzenden wij jouw bestelling binnen 24 uur. Bestel je in het weekend? Dan verzenden wij jouw pakketje op de maandag.
* Onze werkdagen zijn elke maandag t/m vrijdag. 

Nederland (DPD)

Levertijd
Op werkdagen versturen we jouw bestelling binnen 24 uur. De levertijd bedraagt 1-2 werkdagen. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €49,99 bij orders onder dit bedrag rekenen wij €3,50 verzendkosten voor Nederland.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een DPD servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.

België (DPD)

Levertijd
Op werkdagen versturen we jouw bestelling binnen 24 uur. De levertijd bedraagt ca. 2 werkdagen. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €49,99 bij orders onder dit bedrag rekenen wij €4,99 verzendkosten voor België.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een DPD servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.

Duitsland (DPD)

Levertijd
Op werkdagen versturen we jouw bestelling binnen 24 uur. De levertijd bedraagt ca. 3 werkdagen. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €49,99. Bij orders onder dit bedrag rekenen wij €4,99 verzendkosten voor Duitsland.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een DPD servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.

Oostenrijk (DPD)

Levertijd
Op werkdagen versturen we jouw bestelling binnen 24 uur. De levertijd bedraagt ca. 4 werkdagen. Via de track & trace vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €75 bij orders onder dit bedrag rekenen wij € 5,99 verzendkosten voor Oostenrijk.

Servicepunt levering
Het is mogelijk om jouw bestelling bij een DPD servicepunt te leveren. Kies hiervoor ''Servicepunt levering'' bij de stap ''Verzending'' in het bestelproces en kies na betaling waar jij jouw pakket wilt ophalen.

Europa overig (PostNL)

Levertijd
Op werkdagen versturen we jouw bestelling binnen 24 uur. Kijk voor de specifieke levertijd naar jouw bestemmingsland hier. Via de track & trace en in de PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €100. Bij orders onder dit bedrag rekenen wij €9,95 verzendkosten voor heel Europa (excl. Zwitserland).

Zwitserland & buiten Europa (PostNL)

Levertijd
Op werkdagen versturen we jouw bestelling binnen 24 uur. Gaat jouw pakket naar Zwitserland? Dan ontvang je jouw bestelling binnen 3-4 werkdagen. Kijk voor de specifieke levertijd naar andere bestemmingslanden hier. Via de track & trace en in de PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket. Meer informatie vind je hier.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gratis vanaf €100. Bij orders onder dit bedrag rekenen wij €17,50 verzendkosten voor Zwitserland & buiten Europa.

Overig

Verzend- of bezorgdatum aanpassen
Komt een andere verzend- of bezorgdatum beter uit? Geen probleem! Geef dan de gewenste verzenddatum door bij het kopje 'opmerkingen' in het bestelproces of wijzig achteraf de bezorgdatum via de DPD track en trace pagina.

Verzendadres aanpassen
Heb je het verkeerde verzendadres doorgegeven en is jouw pakket nog niet afgegeven bij DPD? Neem dan direct contact met ons op en geef het juiste adres aan ons door. Is jouw pakket al onderweg? Dan kunnen wij het adres helaas niet meer wijzigen. Bij DPD kun je er soms nog voor kiezen om de zending te laten bezorgen bij een servicepunt. Of dit ook geldt voor jouw zending, zie je via de track & trace.
Let op: je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het invullen van een juist verzendadres. 

Niet thuis?
Bezorger gemist? Kan gebeuren! Je ontvangt een e-mail én/of een berichtje van DPD of PostNL waar je pakket is. Vaak wordt een pakket afgegeven bij de buren óf bij een servicepunt in de buurt.

Bestelling defect of niet compleet aangekomen?
Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We zullen samen met jou tot een oplossing komen. Klik hier voor alle contactgegevens.